Oppdatering: Klubbsamling i Ålen

Her kommer det mer informasjon om klubbsamlingen i Ålen:

Vi inviterer til uformell klubbsamling lørdag 11. februar og trening søndag 12. februar i Ålen. Lørdag blir det en uformell klubbmatch, og søndag blir det trening av hund i fjellet for de som ønsker det.

Oppmøte lørdag kl. 08:30. Det blir en UK- og en AK-klasse. For de som ønsker er det mulig å kun bli med på lørdag. Etter klubbmatchen blir det en sosial afterdog med gøy og moro!

Det er en egenandel på 300 kr som dekker middag på lørdag, terrengleie lørdag og søndag, og transport opp i terrenget.

Overnatting: Ålen Skisenter, 500 kr per natt per person (sengetøy er inkludert). Hundene kan tas med inn, men ta med bur. Ingen spesiell oppmøtetid på fredag, kom når det passer.

Påmelding*: Påmelding innen søndag 5. februar. Den er bindende. Send e-post til post@nordenfjeldskefk.no med følgende informasjon:

• Navn
  • Hvor mange netter du skal overnatte
  • Hvilken klasse hunden skal delta i, UK eller AK
  • *Send også påmelding om du kun skal være med på klubbmatchen på lørdag. Egenandel på 100 kr som dekker leie av terreng og transport opp i terrenget.

Ved spørsmål: ta kontakt med Morten Eriksen på tlf.: 911 46 246

Det blir en trivelig helg med mye moro! Håper vi sees! Velkommen 😊