Kondisjonstrening Vassfjellet

/

Vi har også i år gleden av å tilby organisert kondisjonstrening for både to og firbente i Vassfjellet fra 17. juli til 16. august.

I samarbeid med Vassfjellet Grunneierlag kan vi tilby mulighet for kondisjonstrening for fører og fuglehund i juli og august. Flotte omgivelser i Vassfjellet, kun et «steinkast» fra byen.

Treningen foregår mandag-fredag med oppmøte ved Prix Kvål kl. 17.30. I tillegg blir det noen dager med mulighet for formiddagstrening med oppmøte Prix Kvål kl. 09.30. Alle kjører samlet opp til dressurområdet.

Kjøp av kort gjøres på Inatur.no. Dette er et eksklusivt tilbud til våre medlemmer. For å kjøpe kort må jegeravgiften være betalt og registrert i Jegerregisteret.

Link til påmelding her.

Tisper med løpetid kan ikke delta.  Dette for ikke å ødelegge treningen for andre hunder.

Alle hunder som skal trenes ha gyldig sauerenhetsbevis og dette må forevises sammen med kvittering på betalt trening.

Vel møtt til fine dager i Vassfjellet sammen med NFK!