Klubbmatch 17-18. februar

/

Vi satser på å gjenta suksessen fra i fjor, og arrangerer en uformell Klubbmatch/treningshelg i Ålen lørdag 17.  (klubbmatch) og søndag 18 (trening av hund i fjellet) februar.

Som i fjor er basen Ålen skisenter, der vi enten tar heisen opp, eller blir kjørt opp med scooter for de som ønsker det. Litt avhengig av påmelding er det aktuelt også med annet utgangspunkt.

Oppmøte lørdag kl 08.30 i Ålen skisenter. Det blir en UK-klasse og en AK-klasse. For de som ønsker det er det mulig å delta kun på lørdag eller kun søndag. Etter klubbmatch blir det en sosial afterdog med gøy og moro. Felles middag lørdag kveld i Ålen skisenter.

Det er en egenandel på kr 300 som dekker middag lørdag og terrengleie lørdag og søndag. For de som deltar bare enten lørdag er det en egenandel på kr 100.

Overnatting i Ålen skisenter, kr 500,- pr natt per person (sengetøy inkludert). Hunder kan tas inn men ta med bur.

Det går an å betale på vipps via Nordenfjeldske og bruk valget jaktprøve.

Vi satser på en uformell sosial samling i Ålen skisenter fredag kveld fra kl. 19.00 og utover.

Bindende påmelding innen søndag 11. februar.
Sendes e-post post@nordenfjeldskefk.no med følgende informasjon:

• Navn
  • Hvor mange netter (og når) du skal overnatte
  • Hvilken klasse hunden skal delta i (UK eller AK)
  • Send påmelding dersom du kun skal delta en av dagene uten overnatting/middag

Ved spørsmål: Ta kontakt med Marius Jermstad på tlf. 958 01 658

Håper vi sees!