HAR DU LYST TIL Å BIDRA?

For å få et godt og variert innhold på hjemmesiden er vi avhengig av bidrag og innspill fra flere. Har du noe på hjertet? Bilder du vil dele? Send det til oss på post@nordenfjeldskefk.no, så legger vi det ut her på hjemmesiden, Facebook eller Instagram. Vi setter stor pris på alle tips og bidrag som kommer inn.

Vi er også på jakt etter flere frivillige som har lyst til å være med å hjelpe til i klubben vår. Kan det være noe for deg?

Det er stadig behov for nye frivillige i Nordenfjeldske Fuglehundklub. Har du lyst til å bidra? Eller vil du ha mer informasjon om aktuelle oppgaver? Som frivillig bidragsyter kommer du i tettere kontakt med klubbens medlemmer og knytter mange spennende mennesker.

Vi ønsker flere frivillige til disse utvalgene:

• Utstillingsutvalget
  • Aktivitetsutvalget
  • Jaktprøveutvalget
  • Styrearbeid

Høres dette interessant ut? Ta kontakt med oss på e-post, post@nordenfjeldskefk.no, eller ring Morten Peder på mobil 918 97 557.

Vi blir veldig glade hvis enda flere vil være med å gjøre denne klubben til et godt sted å møtes!

Ikke nøl med å ta kontakt dersom du har spørsmål 😊 Håper å høre fra deg!