God sommer

Kjære alle medlemmer i NFK

Da er det for de fleste av oss tid for å tre inn i feriemodus. Halvåret vi har vært gjennom har som vanlig vært en aktiv tid for klubben med aktiviteter tilrettelagt for alle.

Årets klubbmesterskap ble gjennomført i Ålen med bra deltakelse og med tilrettelagte muligheter for føring av hund i fjellet påfølgende dag.

Storlidalen viste seg fra sin fineste side under Vinterprøven som ble gjennomført med god
deltakelse og premieringer. I forkant av prøven hadde vi Jegertvillingene på besøk hos oss og vi hadde en veldig interessant og hyggelig kveld sammen med våre medlemmer. Latteren satt løst kan man si….

Årets Sølvhundutstilling ble lagt til Leangen og det ble en fin dag med mange fine, premierte
hunder.

Hyggekvelder, handlekvelder, egne aktiviteter for ungdomsgruppa, skytekvelder, dressur-valp- og apportkurs er noen av de aktivitetene som ellers har vært et tilbud til medlemmene.

Nå står sommermåneden for tur og mange av oss tar en etterlengtet pause fra hverdagen. Kanskje også for våre firbente. Så ser mange av oss frem til det som skal skje til høsten. Minner der om Skogsfuglprøven vår i august og Sølvhundprøven på Kongsvold i september. Info om dette finnes på hjemmesiden vår. Håper å se enda flere av dere på både disse aktivitetene og alt det andre som står på planen ut over året. Følg med på det som sendes ut og legges ut på vår hjemmeside.

Så vil jeg få rette en stor takk til våre samarbeidspartnere som alltid stiller opp når behovet er der. Uten dere hadde det vært vanskelig å få til alt sammen.

Ønsker også å takke alle frivillige medlemmer som stiller opp på dugnad for å gjennomføre alle aktivitetene våre. En stor innsats legges ned for at medlemmene våre skal få et bredt og variert
tilbud.

Ønsker dere alle sammen en riktig God Sommer.

Styret/Øystein