Et hundebur til alle fra Trønderburet!

I 1991 så Trønderburet dagens lys på Heimdal, utenfor Trondheim.
Der så de at det var et voksende marked for skreddersydde hundebur til alle typer biler.
Å utnytte plassen i bagasjerommet på bilene ble et viktig poeng for mange hundeeiere og
skjerpede krav til transport av hund i bil gjorde at flere bileiere gikk til innkjøp av
hundebur. Siden starten har Trønderburet fått et veldig godt fotfeste i markedet og er i dag en av de største produsentene på skreddersøm.

I mange år har Trønderburet vært en god og trofast samarbeidspartner for Nordenfjeldske Fuglehundklub. Dette er et samarbeid vi i klubben setter veldig stor pris på og ser frem til å utvikle videre.

I dag drives/eies Trønderburet av Glenn Svalby, en ivrig friluftsmann og sportsfisker. Etter at Glenn tok over bedriften opplevde de en større etterspørsel og i desember 2020 flyttet han verkstedet til Fossegrenda 3 i Trondheim, der han til daglig spesial lager hvert eneste hundebur han selger. Ikke noe masseproduksjon der nei.

Trønderburet leveres med halvt dekkende sidevegger, noe som gjør at hår og smuss ikke
spres rundt om i bilen. Burene bygges for å utnytte både dybde og utforming i bagasjerommene, og det legges stor vekt på sikkerhet og komfort for våre hunder.
Det håndlages bur til alle typer hunder og behov, strenge kvalitetskrav uten løse deler gjør burene svært trafikksikre ved en eventuell kollisjon. Det er like viktig at hundene våre er sikret i bilen på lik linje som oss mennesker.
            – Og burene lager IKKE noe vibrasjonsstøy under kjøring!

Vi anbefaler alle som skal gå til innkjøp at hundebur om å ta kontakt med Glenn for en
hyggelig prat om mulighetene.
Glenn treffes på tlf 901 57 988 eller epost post@tronderburet.no
Se også hjemmesiden www.tronderburet.no