Dressurøvelser med provokasjon

18 ekvipasjer deltok på klubbens kurs i Ålen den 03/08-24. Deltagerne fikk en fin og lærerik dag i nydelig vær med klubbens dyktige, kunnskapsrike og svært erfarne instruktører Nina Kjelsberg og Stig Olson.

Alle deltagere hadde høy progresjon på de ulike øvelser gjennom dagen. Førerne tok til seg både de generelle tips og råd for lederskap og dressur av fuglehund, men hver og en fikk også spesifikk veiledning der det var behov. Nina og Stig delte all erfaring og kunnskap med stort engasjement og glede. Tilbakemeldingene fra samstemte deltagere etter endt dag var at dette var svært lærerikt og ikke minst hyggelig å møtes på en slik arena, i tillegg til et samstemt og uttalt ønske fra deltagerne om at dette vil vi ha mer av.