Oppsummering Sølvhundutstillingen 2026
Vi gratulerer årets vinner av Best In Show og Sølvhundstatuetten; KV N BS CH SE VCH Rugdelias Ala Ilm, eier og fører Vigdis Nymark!
Vi gratulerer også 2.BIS IS Stonemine-Hunter Dynamo, e: Hilde Ross og Bjørn Sand,
3.BIS P Sølnkletten’s Remco, e: Olaf Lurvik og 4.BIS ES NO UCH Jokkehunders Hi-Lux, e: Ingvar Rødsjø.
Best In Show VALP ble ES Follsjøen’s Monsieur Joen, e: Yngve Solberg og Nina Kristin Lund.
2.BIS VALP IS Imingens PB Rå-Sterk, e: Nina Nordby Kjelsberg, 3.BIS VALP KW Fiero Flokk av Potensial e: Nora Caspersen Gjævran, 4.BIS VALP P Spider Man av Villmannsbu og 5.BIS VALP GS Lunvika’s Nemi, e: Håvard Yngve Jørgensen og Aina Nedal.
Vi gratulerer!
Best In Show VETERAN ble SV C.I.B. N SE UCH N BS SE VCH SEJV-19 NV-21 Holebakken’s Mirac, e: Birgit Westgård.
2.BIS VETERAN IS C.I.B. NORD UCH N J(K)CH N JCH DKV-17 NORDV-18 Raudsildras Sønn De Lux, e: Nina Nordby Kjelsberg, 3.BIS VETERAN ES C.I.B.N DK SE FI UCH DKV-22 NJUB CH NORDV-23 NV-23 NJUBV-23 Omnsfjelltoppen’s At Princess Leia, e: Rune Tyvold. Vi gratulerer!
Beste avlsklasse ble IS C.I.B. NORD UCH N J(K)CH N JCH DKV-17 NORDV-18 Raudsildras Sønn De Lux, e: Nina Nordby Kjelsberg.
Utstillingen ble avholdt på Leangen Idrettsanlegg, kjempefint utstillingsvær, overskyet og ikke for varmt.
Vi vil takke årets dommere; Marianne Holmli og Elisabeth Aune Moseby for deres bidrag til vår utstilling! Vi må heller ikke glemme resten av ringpersonellet; Ringsekretærene Terje Eriksen og GT Widerøe og skriverne Maichen Utigård og Lasse Næss Leistad. Vi ville ikke klart oss uten dere!
Og når vi er inne på å takke; Alle dere som hjalp oss med opprigging, nedrigging, parkeringsvakter, kjøkkenhjelpere; Vi setter umåtelig pris på dere!
Og selvfølgelig til alle deltakere og fremmøtte; Takk!






